Happy, #108

Var på stan och shoppade en sväng igår. Dock med fokus på kläder vilket inte hör hit. Men ett besök på Make up store hann jag med och två godbitar fick följa med mig hem! Ett ljus rosa läppstift med lite skimmer, ger en ganska fin "nude liknande" färg på läpparna. Och det är inte fjortis-rosa som det ser ut! Nejnej! Bilden gör inte färgen rättvisa. Kanske kan lägga upp en bild när jag har det på mig sen. Blending brush #108 ska jag ha till att sudda ut och blanda ihop skuggor, markera glolinjen osv.

Lipstick Happy - 165kr
Blending brush 108 - 175kr

Hittade ett bra ställe att fota på! Ska försöka ha lite mer egen fotade bilder i bloggen, så det blir lite personligare.

    Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0