3 Favoriter från Björk & Berries


Wild Strawberry Shower Gel
Härligt mild och skonsam shower gel. Den löddrar mycket och luktar väldigt gott! Känner mig härligt ren och fräsch efter denna. Ett plus för att Björk and berries består av 100% råvaror!

Wild Strawberry Body Lotion
Denna tillhörande härliga lotion är en favorit hos mig. Den är mjukgörande och återfuktande och absorberas snabbt av huden. Den återställer även hudens PH-värde. Och dessutom luktar den helt underbart av smultron – det känns som att smörja in sig med en sommardag!

Honey Vanilla Body Butter

Jag gillar den milda och mjuka känslan den här body buttern har. Den har en svag men härlig doft av vanilj och återfuktar bra. Gillar att använda den här när jag är riktigt torr!

Björk & Berries finns att köpa hos bland annat Eleven

    Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0