Papaya body butter från The body shop

Ett nytt tillskott bland mina body butters från The body shop. Mina favoriter är egentligen Cocos & Raspberry (som snart kommer in i sortimentet igen - yey!). Men för tillfället är jag helt inne på tropiska dofter och då är denna oslagbar! När jag smörjer in mig med den här så blir jag mjuk och härlig! Det enda jag hade önskar var att papaya doften stannade kvar på kroppen lite längre. Men trots det så gillar jag den skarpt och använder dagligen just nu. Lite sommarkänsla i vinterkylan!



När vi ändå är inne på Body Shop så kan jag tala om att det snart kommer att komma en ny doftserie hos dem - nämligen Sweet Lemon. Hur härligt låter inte det? Fräsht! Jag kommer absolut gå dit och sniffa och klämma den 25e då de anländer till butikshyllorna.




    Kommentarer
   Jenny

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 15:48:08
URL: http://smsalåna.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0